SömnPiller.

Idag var vi på Konstmuseumet,
de hade utlovat i sin annons
att barnen fick komma och göra
monster.

Wow en kreativ aktivitet.

Vi är fyra mammor med barn som traskar dit
och besvikelsen blev stor då det bara
var ett  kalt rum i källaren
där barnen fick måla teckningar.

PRECIS som en flerbarns familj som min
INTE redan har hundrafemtioelva Tusen teckningar
som ligger i alla skåp, utrymmen
och ser likadana ut.

När De första två barnen var små stod jag
med bristande hjärta
av stolthet att Mina barn
var så duktiga att rita.

Men sen tappade jag orken
att berömma alla streck
som ritas
på femhundraelvamiljonerTusen papper.

När vi kom hem
var min minsta dotter så här Pigg:



Och det är min 3 åring som sitter bredvid
och försöker öppna hennes ögonlock
för de kan hon ju göra
med dockorna när de sover.

Konstmuseumet var ingen hit
men det var ialf ett sömnpiller
för min minsta tös....

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hihihi....sååå sött

Dom e pluttiga när dom sover L

2008-11-02 @ 21:39:34
Postat av: Mia

skrattar...ja men då kan du ju gå dit varenda kväll...S..för dom har väl kvällsöppet???

2008-11-02 @ 21:53:26
URL: http://marbor.blogg.se/
Postat av: lina

men ÅHHHH va fin hon är. ja tror bestämt älskade lilla trollet ha växt in i sitt utseende nu. va jättekul att se kort. åh va ju önska ja kunde komma till er och KRAMAS. älskade älskade barn, och mamma så klart. :)

2008-11-02 @ 22:59:17
URL: http://jagochkidsen.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Att ta med farsgubben på erotikmässan skulle aldrig slå bot på hans blyghet. Han skulle skaka som ett asplöv redan vid kön in.



=)

2008-11-03 @ 13:26:39
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: Mia

Sv: Jag oroar mig inte i onödan. Men visst...man kan ju tycka att jag är onormalt trött...men men...



KOTTEBY

Vi tog med mamma på musée de erotica i Paris...S..hon tyckte det var rätt ballt

2008-11-03 @ 20:06:28
URL: http://marbor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0