Bråk!

"Jaaag får aaaldrig vara med juu" 5 åringen arg
"Jo alla får vara med." Kloka mamman
"Näää dom säger att jag inte får det" 5 åringen argare
"Jo men jag har bestämt att Alla ska leka nu" kloka mamman

SKRIK,BRÅK,TJAFS från ett av barnens rum.

"Nu skärper ni er, lek tillsammans nu" kloka mamman
"Mää Du Fattar Ju inte" 5 åringen arg
"Kom igen nu tjejer, nu leker ni tillsammans istället för bråkar" KLOKA mamman
"Jag tänker INTE det!!" arg 4 åring
"Jag försöker men alla är ju så sura" medlande 7 åring
"ÄÄÄÄÄT" 2 åringen

"Så, nu har Jag bestämt att ni kan leka ihop, som en familj och samsas.!" irriterande mamma
"Men det går inte, det är omöjligt att leka när alla är sura." 7 åringen
"JUST det, är ju det jag säger" 5 åringen sur
"JA och då leker jag SJÄLV!" arg 4 åring
"ÄÄÄÄÄÄT" 2 åringen

Hörs från rummet:

"Mamma fattar inget, om alla är sura är det inget kul att leka" 7 åringen
"Jaaa precis..hon är ju bara så...sur!!" 5 åringen
"Just det ja sagt" 4 åringen
"ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄT!!" 2 åringen

Mamman låser in sig 4 min på toaletten
ihopp om att inte störa barnen med sin surhet. =(

//Jojo

Kommentarer
Postat av: Mia

Är du en surtant?...S...Kram på er!

2009-02-03 @ 09:20:47
URL: http://marbor.blogg.se/
Postat av: DD

Men dom var ju överens!!!!



överens om att du var sur och att att det inte går att leka om man e sur ;D



2009-02-03 @ 12:21:59
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Warlock

Flabbar högt! Ja, se ungar! :)

2009-02-07 @ 13:58:45
URL: http://warlock.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0