Jag Har.....

Jag har...

vrålat,
skrikit
och ropat efter Hjälp.

Jag har...

gråtit i hopplösheten
sörjt i ensamheten
och gömt mig i tomheten.

Jag har...

hatat,
avskytt
och känt hjärtat stängas av.

Från dag Ett då han häktades
har jag Bett om Hjälp
för mina fem hjärtan
och deras måenden.

Jag har gett barnen Mitt ALLT,
och det räcker inte på långa vägar.

I går sparkade min 4 åring
min 2 åring i huvudet.

Jag har i över ETT ÅR
försökt få hjälp.

JAG ÄR SÅ ARG!

Och Nu alla dessa frågor
från sjukhus personalen
om vem som sparkade
och hur gammal det barnet är...

Måste alltså något av mina barn
bli så illa tilltygad?
Måste alltså något av mina barn
bli en förövaren?

INNAN VI VERKLIGEN FÅR RÄTT HJÄLP?

//Jojo








Kommentarer
Postat av: Mia

Kramar om länge....

2009-02-08 @ 22:45:34
URL: http://marbor.blogg.se/
Postat av: Sara

Fucked up system...

Du behöver en stödfamilj.

Det finns många bra människor som hjälper både ensamstående mammor, barn och ungdomar som behöver lite avlastning, hjälp i vardagen eller bara lite sällskap i vardagen...



I Majorna har vi FAMM som är en jättebra hjälp för familjer och barn.

Kanske inte riktigt vad du behöver men ni har säkert något liknande där du bor.



Puss

2009-02-09 @ 21:37:32
URL: http://vildhallonet.blogg.se/
Postat av: DD

ÅH....gud vilken hemsk situation.



Önskar jag kunde hjälpa till. Säg till.



*kramar*



2009-02-10 @ 15:57:13
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0