Oiiiiiii....

OOhhh en utmaning av lina...
om mitt liv..
okidoki.

TRE jobb jag har haft: Bartender, i en Bokhandel och Kassörska på Konsum.

TRE platser jag har bott på: BB i fem omgångar, Stockholm och Sundsvalls trakten.

TRE saker jag gillar att se på: Genom min kameralins, Jerry springer- eeeenbart i psykologiskt syfte, Cops.

TRE favoriträtter: Lina a la kyckling/nudlar, lasagne och köttfärslimpa.

TRE platser där jag helst skulle vilja vara just nu: På min egen ö, i famnen på den jag älskar och inne på Marabou chokladfabrik och äta så jag spyr och aldrig igen behöver sitta hemma och ha chokladabstinens.

Åh vad spännande liv.
Tror jag ska skriva en bok..***s***

och jag utmanar...fan ja kommer inte på någon nu...

Äh ja är ju en som alltid brukar bryta sådant som Kedjebrev osv..
får väll göra likadant nu..=)

//Jojo

Kommentarer
Postat av: BigMama

Hahahaha, jag brukar alltid bryta kedjebrev med, men har aldrig gjort det med en utmaning, men smart drag! :D Förresten, vad står BB för?

2009-03-12 @ 16:59:17
URL: http://gbgmamman.blogspot.com
Postat av: jojo

BigMama:

Åh vad skönt..då är det tack vare sånna som oss som gör att kedjebrev slutar i tomma intet??



ja försökte skriva en kommentar på din blogg..

men HAJ-Teknik är inte det jag är bäst på.

Kan du förklara hur jag kan skriva på din blogg??

2009-03-12 @ 20:52:48
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/
Postat av: BigMama

Skriv din kommentar, sen verifierar du ordet. Efter det kan du välja om du har ett google/bloggerkonto. Har du inte det kan du välja namn/url eller välja anonym om du vill. Välkommen tillbaka och kommentera!! :D Trevlig helg!

2009-03-13 @ 22:26:21
URL: http://gbgmamman.blogspot.com
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Har du en egen ö?

Jag skulle köpa boken. fjäsk



Sv: Varför ska du alltid vara så vis för? Men sant, fast jag har aldrig hittat kaviar i en crepes iockförsig.

2009-03-16 @ 22:06:24
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: Kotteby

men är det sant??

Kobajs över hela åkern...

Hahahah. Ja, det var ju tiofaldigt värre än det jag råkade ut för idag.



Hoppas allt annars är bra. Och jag kan verkligen inte med att skriva "skratt-svar" i dina sorgliga inlägg. det bara inte går. Så jag letade upp en o-sorglig. Kram Kram kram till dig!!!

2009-03-20 @ 19:38:50
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: Kotteby

Jag hoppas så innerligt att det löser sig och ni finner frid snart.







Men. Förlåt att jag skrattar åt din ko-åker-upplevelse. men jag ser det framför mig då du springer ut på en åker.....glad....sprallig....och tänker: Guuuud vad underbart att springa på en åker. För att i sekunden senare tänka:

Men vänta nu. Vad är det som luktar? "sniff" "sniff" Är det inte? Jo, det är det.....Bajs!!!



hahah....och så står du där med bajs upp till anklarna. Hahaha.....förlåååt.....men....hahahah...

2009-03-20 @ 19:59:34
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0