En Blick Säger Mer Än Tusen Ord



Apropå frukt,
behöver jag en stor skål xxl ?
Eller ett nytt kök med special gjord BÄNK
enbart för frukt till min familj?





Kärringen tjatade så in i Helvete på att mannen måste
kratta löven,
men denna höst var han ute i god tid
och åtgärdade problemet.

Frugan gick tyvärr inte att sälja på E-Bay.






Jag frågade min minsta tös
om hon kunde le lite fint
in i kameran....

och hon gjorde mig till viljes




...med hennes BÄSTA sida....

Hon är inte DenOndaDockan
hon är min lilla Rotwailer. (ursäkta stavningen)

// JOjo

Kommentarer
Postat av: lina

haha, ja du ett aningen större fruktfast skulle nog behövas, ikea ha ju bäbis badbaljor... :)



och lillan påminner väldigt mycket om en viss "besatt" fröken som skrämde skiten ur oss för några år sen... måste ju onekligen komma från dig. :P

2008-11-21 @ 22:04:55
URL: http://jagochkidsen.blogg.se/
Postat av: Reneé

Oj,oj !! När jag ser minsta lilla Dottern din fattar jag att "tiden går "....Och då fattar jag oxå att Alla dina barn blivit MYCKET större !! KRAM på Er

2008-11-22 @ 22:25:56
URL: http://motivlivh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0