Botten Nådd



DET BÄSTA vore att barnen splittras. (ja eller hur)
Det bästa för barnen är att ännu gång vara utan sin mamma. (jooo va?)

Det allra bästa
är att det som Svinet  så enträget Hotade med
så blir det som han påstod till barnen....(MotherFucking)

Min uppgift är nu att få två ultimatum av sikta mig in på-

1. Barnen omhändetas, slussas ut till familjer (fam.hemsplac)
och jag går med på det.

2. Eller att jag går emot deras beslut
och de sätter in LVU, och hämtningen av barnen
blir utav poliser.

Och jag har bedyrat att Poliser bara är elaka mot bovar
så hur förklarar jag detta för mina barn??

Och H-U-R berättar jag detta
att vi 6 inte ska bo ihop,

Och framförallt...
kan ni sätta in er i den Känslan
av att SE sitt barn skrika Mamma
och man kan inte göra ett skit...

DETTA handlar om pengar.
Vem ska betala för vården osv.

De slåss för att slippa betala,
men de betalar ju med mina barns liv.


Orkar inte längre gråta...



// J


Kommentarer
Postat av: Sara

Är det ett beslut?



Jag får ont i magen, hugg i hjärtat och ilska i kroppen!

Hur kan det få vara såhär?



Hur kan det vara ett bra beslut att splittra på en så kämpande familj med så traumatisk bakgrund?

Det viktigaste för barnen måste ju vara att få vara tillsammans med sina syskon och det viktigaste som mamma att få styrka av sina barn.



Jag förstår verkligen inte. Jag är mållös och i chock!



Media är inte ett alternativ?

Det hade blivit ett jävla liv, det kan jag lova!



Stor kram till er alla.

2009-05-27 @ 21:25:31
URL: http://vildhallonet.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja du vännen...nu är det dax att ta till det tunga artilleriet...media!

Men är tanken att alla 6 ska iväg? Ska ingen av dom få bo med dig? Det är ju helt jävla sinnessjukt!



Fan om jag ändå kunde göra något...kramar om

2009-05-27 @ 22:48:30
URL: http://marbor.blogg.se/
Postat av: DD

fan



kanske det är dags att ta till media (som dom andra skriver)



Visa upp för hela etablissemanget hur det går till i Sverige idag. Få hjälp.







2009-05-28 @ 11:22:13
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0