Stupid Girl.

Alltså här är man då en Duktig och smart människa,
jag tar verkligen tag i problemen
försöker reda ut allt och få det avklarat.

Ja då tar vi en SKanning på virus
på datorn,
aahhaa den gör jobbet va?

Tänkte ordna lite bilder på datorn,
där på en rutan står de procent
som är genomsökt
"2%"....

En timma senare...
"3%"

Två satans frustrerande timmar senare...
"9%"

WTF!
Var jag tvungen att göra detta nu?
När jag garanterat till 99%
sitter vid min dator
och mixar med bilderna.

Nu har det gått 4 timmar
"27%"

Och om jag som nu arbetar med datorn ändå
går allt så sakta
och skanningen pausar
tills jag går ur bloggen igen

((((((((&¤¤¤#¤####=====!

Rulla tummarna i vitpeppar?

nynna på Nationalsången som en smurf?

glo på grannen iförd simglasögon??

kasta ut fryst mat till fåglarna
se om man kan träffa en skrattmås...
"Skratta nu då??"" Haha

BllaaaaaaBlaaaaBladdderiiiiBLÄ.

Nä.

Jag får väl gå lägga mig istället.

HejHopp

//Jojo

Kommentarer
Postat av: DD

datorer.... fattar noll



2009-05-25 @ 11:09:10
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Rebecca Utan RÄkor

Äh, lite virus får man ta. Småskit. :P



Sv: Ja, jag vet. En sådan brukar det finnas där nere, faktiskt. Men neeeej då. Den enda pojken som kunde bedömas som söt var under 2 år. Känns inte helt optimalt. Faktiskt.

2009-05-25 @ 17:11:29
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: Tesstamente

Hahhaaa, underbart skrivet! Underbart:-D

2009-05-25 @ 19:43:45
URL: http://tesstamente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0