Slut

Jag sitter på möte med sociala.

Dom som nosar i allt vad som skulle resultera
i att få avskriva oss hjälpen vi har nu.

Soc frågar om barnen
och återger frågan
om hur det är nu
med de sexuella lekar barnen haft.

Jag berättar.
Soc frågar.
Jag biter ihop
och svarar.

Chefen för Hemmet var med.

PLÖTSLIGT börjar han Ifrågasätta
om barnen gjorde övergrepp på varann.
Och OM detta skett NU?

Jag häver mig över bordet,
koppar, fat, kakor och kaffe far i golvet.
Griper tag i Chefen, drar han emot mig,
Väser honom i ansiktet.

"DETTA har ni vetat om
så sitt inte här och ursäkta din oskuld.
Jag har berättat, jag har gråtande berättat
din satans lödderHora.
Ljuger du EN GÅNG till
straffknullar jag dig med Grovsalt."

Hör mitt namn, upprepande.

Ryser till och ser att jag fortfarande sitter
på mötet.

Alla tittar på mig.

Skakande andas jag ut,
ber att få en liten pause.

Jag satt på mötet mellan 9.30-12.45.
Sen till Bup på ett möte.

Klockan 14.15 är jag tillbaka på soc mötet
och det drar ut till klockan 17.00.

Summan för det mötet är att soc
pratade om Familjehemsplasering
då jag tydligen inte kunde skydda mina barn nu
mot varandras övergrepp.

Det jag skrikit till Hemmet hela detta år.

Det jag gråtande bett om hjälp med.

Och nu anser soc att JAG brustit.

Eller att om de ger förlängd vård
är det bara fram till aug,
och efter det anser de att jag
ska vara självgående ensamstående mamma
till Fem Traumatiserade barn.

.....jag fattar inte...
jag fattar verkligen inte längre...

hur detta liv
 
skulle vara det minsta bättre
än det terrorvälde vi var i.


Fan...



// Ingenting kvar


Kommentarer
Postat av: Sara

Seriöst!



Packa era väskor och kom hit. Ingen behöver få veta!

2009-05-11 @ 22:45:52
URL: http://vildhallonet.blogg.se/
Postat av: DD

men gud, det blir ju bara värre och värre



jag vet inte vad jag ska säga

2009-05-12 @ 14:37:45
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: emma

God morgon god morgon! :)

Allt bra? :D



Lust att lägga en röst på mig i

veckans blogg? <3



// EB

2009-05-13 @ 08:31:25
URL: http://emmabolmgren.blogg.se/
Postat av: jojo

emma:



Varför skulle jag lägga en röst på dig?

*undrar*

2009-05-13 @ 08:59:43
URL: http://femhjartanochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0