Varsegod.





Jaaa...det har jag sagt hela tiden.
Mer hemkört gynnar sverige.




SE bara,
vad LYCKLIG hon blev av hemkört,
fast jag undrar vad mannen på bilden tänker riktigt.
1. fan hon har ju blivit knäpp.
2. shit hon är en av alla desperata hemmafruar..
3. Fanns det ångervecka på frun?




 Låta grisen jobba så?
Vad har bonden och frun för planer på denna kelGris.?






Kelgrisen är numera uppfläkt av DenGalnaSlaktaren.
De kommer göra en reality serie om honom oxå.




Jag har kollat, men Erik Gadd går inte att möblera in i mitt hem.
Synd om honom, först artist...
sen en möbelhora.



Och nu sköter du magen
och är känd från Lets Dance...
vilken dyng-spridare du måste vara då?
Dansa och en mage med fartbehov??
Gisses.
En helt ny vinkling.





Har ni fått en praktikant?


//OverAndOut Jojo







Kommentarer
Postat av: pubes

sv: nope, jag har kvar den humorn jag med;)

2009-10-09 @ 22:08:33
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: pelle

Jag tar två Eric Gadd. Behöva vinställ! ;P



Jag pluggar en psykologikurs och en litteraturkurs. Kämpigt, men kul! :D

2009-10-10 @ 09:42:17
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0