MONSTRET rör på sig

Att bo i ett område där det inte är Rikemansfolk,
där det är blandat med olika kulturer.

Det har aldrig jag brytt mig om,
har bott själv under vidrigare förhållande
och har aldrig dömt ut
för att andra inte är från sverige.

Nu bor vi på en gård där jag nästan säkert
kan skriva att det finns en familj från varje land.

Kultur smällar javisst,
alla har sina regler.
Men Barnen leker ändå
fastän de inte talar samma språk.

Idag var mina äldre barn ute längre,
 men så kom min 7 åring storgråtandes in.

Hon hulkar så mycket att jag inte hör ett enda ord

hon gråter så hjärtskärande att jag trodde någon knivhuggit henne.

De var ett par ungar på gården som lekte
när en mamma plötsligt blir arg på sin 2 åriga son
lyfter upp honom, dänger ner honom på marken
och örfilar upp honom.

En annan mamma försöker stoppa henne
men den 1a mamman tar då tag i sin 3 åriga dotter
örfilar upp henne
och dänger henne oxå i marken.

Min 7 åring såg allt uppspela sig igen,
ridån gick ner och minnena fullkomligt sprängde henne inifrån.
Hon var otröstlig där vi stod ihallen.

JAG HATAR människor som slår barn.
JAG HATAR mamman som gav min dotter sina hemska minnen uppblåsta,
vad i hela helvete är meningen med att SLÅ någon som är så försvarslös som ett barn?

Jag vet hur ondskan känns
hur den vänder tarmarna ut och in
hur hatet svettas över kroppen
och man vill ha HÄMD.


HÄMND på den fega jävel som gör illa ett barn.


....och en av dom bor på min gård...

Jag bryr mig inte ett dugg vart människor ursprungligen kommer ifrån
men att AGA ett barn är ETT BROTT!!!!!


**fan** Ingen ursäkt finns.

//Jojo


Kommentarer
Postat av: korven

att slå ett barn är så fel så det finns inte. Vilken liten människa man är om man inte kan uppfostra ett barn med ord och kärlek, även om den må vara sträng ibland. Det är kräk och avskum som slår barn, sparkar på dem som ligger ner och utnyttjar dem svagare.



ang din fråga så är jag städerska. Städar allt från trappuppgångar till modebutiker, och iböand även verkstäder så därav dildon :P HAHA :)

2009-08-05 @ 21:13:50
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Håller med!



Var ute och gick med min hund förra veckan. Möter en man som är ute med sin dvärgcollie. Den stannar och luktar för länge. Mannen skäller itne eller nåt, han bara drämmer till den i magen och nyper den i örat tills den skriker.



Lite samma grej i en mening. Djur och barn ställer sig inte upp och slår tillbaka. SÅ fega människor som slår barn. ÄCKLIGT

2009-08-08 @ 10:27:14
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0