Erkänna...

OM jag är en som aldrig hoppar på utmaningar
skulle jag gott sitta och vara nöjd
att jag inte Erkänt ett misstag jag själv orsakade.

Men så år jag den lilla lilla liiiiilla hinten
om att jag måste skriva i min blogg
om mitt klavertramp...

...Thank you Kotten.


Jag blev plötsligt utestängd från min blogg.

Jag letade givetvis efter nummer eller mail adress
till de ansvariga
och gud nåde vilken utskällning
jag hade i beredskap.

Men inte fan hittade jag ett sketet telenr...
och den sida där de så fint kallade INFO
sa inte ett enda vettigt svar.

Jag rotar i datorn, i alla mappar
alla underliggande foldrar, ramar och program.

Jag fick plötsligt all text skriven på turkiska
hade ju naturligtvis ändrat i grundinställningarna.

Jag ändrade lösen
fick massa mail från "lösenordcentralen" med bekräftelse
med det nya lösenorden
PÅ FINSKA.

Tillslut finner jag ett telenr och en kille svarar,
han pratade som tur var svenska
och han frågade lite frågor,
kollade bloggen,
vägledde mig.

När jag är på inloggningssidan är jag så frustrerad.
Han påstod att nya lösenordet från honom skulle fungera
men jag kom fan inte in på min blogg.

"men har du skrivit in din blogg adress då?" frågar killen lätt irriterad.

Vaddå? Skulle jag inte skriva min mailadress???

JAPP!
Och du Kotten,..

jag bjuder på denna.

**ler**

//Jojo





Kommentarer
Postat av: lina

haha!! mamma brukar ändra så hon skriver med stora bokstäver hon, då får nån rycka in och hjälpa henne...lite samma nivå det här du. :)

2009-01-09 @ 20:44:48
URL: http://jagochkidsen.blogg.se/
Postat av: Sara

MOAHAHA!!!



Som när jag skulle lägga in milder i min nya dator, vilket inte funkar.

Ringer alltid-redo-hjälpen brorsan och gormar över värdelösa Mac som inte fattar någonting...



"Men har du kopplat rätt då?"

"Hrmpf.. KLART jag har."

"Men du har inte kopplat USB:t till den gamla datorn va? Det är något som DU skulle kunna göra."



Va... Vad... FUUUUUUCK!

2009-01-09 @ 21:27:38
URL: http://vildhallonet.blogg.se/
Postat av: Mia

Men lilla vännen jag tycker om dig ändå...skrattar i falsett så tårarna rinner

2009-01-09 @ 22:31:15
URL: http://marbor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0