USH

Varför skulle svinets syster plötsligt vilja ha kontakt,
någon jag bara mött en gång för 6 år sedan?

Och dessa Äckliga ord från svinets mamma
och svinet själv,
vad då "älskar dig min dotter""
"ha en bra dag"...

"grattis på din dag,
tänker på dig mycket"

JÄVLA as svin.
Gris ärslen.

Skaffa er en egen familj,
för min barn kommer ni faan aldrig
få chansen att göra illa igen.

USH TVI VALE
att dras in i den ångesten
det falska spelet
och fällorna.

JAG ber ER därför på mitt fina sätt..





//Jojo


Kommentarer
Postat av: Mia

Grattis till lillskruttan som jag antar fyller år :-)



Och usch...jag antar att sådana kontakter river upp....:-(

2009-01-18 @ 23:59:40
URL: http://marbor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0